Hloubětínská 700

Škola v přírodě - "lyžák" - den 4.

Vážení "pozůstalí" po dětech z 5.B,

opět zcela necenzurované informace z Pece pod Sněžkou:

Včera večer jsme soutěžili v „curlingu.“ Bylo to něco na způsob petangu. Házeli jsme krepákové kuličky co nejblíže kužílku. Potom jsme trénovali logické myšlení, když jsme podle určitého klíče doplňovali čísla do tabulky. Moc nás to bavilo. Večerka byla jako vždy v 21:30h. Ráno nás probudila služba v 7h. Rozcvička byla dobrovolná a byla venku. Snídaně byla v 7:30 hod. První skupina měla sraz v 8:30 hod. Druhá skupina v 9:00 hod. První skupina šla s panem učitelem Skoumalem a druhá skupina šla s paní učitelkou Mikoláškovou. První skupina jela Skibusem asi 15 km k Černé Hoře. Když dorazili na místo, strašně moc pršelo. Pak šel učitel koupit permanentky na kabinkovou lanovku, která nás vytáhla až na vrchol Černé hory. Potom jsme šli různými cestami a „zkratkami.“ Cestou jsme se zastavili v jedné hospodě, kde jsme si dali svačinu. Po svačině jsme šli 4 km. Až jsme ušli 4 km tak nám pan učitel Skoumal ukázal cestu k naší chatě. Byli jsme unavení a mokří, ale bylo to super. Když jsme dorazili na pokoje, tak jsme si usušili boty a šli jsme odpočívat. Druhá skupina šla s paní učitelkou Mikoláškovou. Vycházeli jsme v 9:45 hod. Šli jsme na Jelení louky. Cesta byla velmi zledovatělá a také pršelo. Když jsme došli na Jelení louky, šli jsme do restaurace na svačinu. Mohli jsme si něco koupit. Cestou na zpět jsme šli spíše z kopce. Cesty byly zledovatělé. Skoro všichni spadli na zadek, ale nikomu se nic nestalo. Dost pršelo. Šli jsme do bazénu. Byla tam i vířivka. Šli jsme se převlíkat. Pořád pršelo a paní učitelka Mikolášková domluvila krátkou cestu Skibusem. Šli jsme zkratkou na chatu. Dorazili jsme dříve než první skupina. Měli jsme volno do první večeře.

Napsali: Hedvi, Běťa, Matěj, Dan D., Tomáš

Projekty

Integrace cizinců - žáků s odlišným mateřským jazykem na ZŠ Hlobětínská

Projekt je realizován v rámci projektu "Integrace cizinců na MČ Praha 14" za finanční podpory MV ČR a MČ Praha 14.

Projekt
ŠABLONY
je spolufinancován Evropskou unií.
Projekt podpoří osobnostně profesní rozvoj pedagogů
prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
a pomůže při společném vzdělávání žáků speciálního pedagoga.