Hloubětínská 700

Informace ze školy v přírodě ("lyžáku") 5.B

Vážení rodiče,

přečtěte si zápisky z pobytu v Peci pod Sněžkou. Zde jsou autorky - 1.den: Bětka, Marta, Dáša, Malvína; 2.den: Anička, Eliška, Verča V.

Lyžák 1. den

Cesta autobusem byla dlouhá. Holky zpívaly a kluci si povídali. Dorazili jsme a pan učitel nakládal do auta kufry a ostatní zavazadla. Potom jsme šli do chaty po dlouhém kopci. Naobědvali jsme se a šli jsme se ubytovat na pokoje. Pokoje byly hezké a čisté. Po ubytování jsme šli na procházku, která byla znovu do velkého kopce a pak zase dolů do chaty. Odpočinuli jsme si a šli znovu ven. Podívali  jsme se na sjezdovky. A pan učitel nám pořád sliboval koulovanou, ale nakonec se konala až na konci výletu. Do chaty jsme nešli obloukem v lese, ale přímou cestou nahoru (v hlubokém sněhu). Zapadali jsme do sněhu, ale většina spolužáků byla vychytralá a šla po sněhových schodech…

Lyžák 2. den

Včera večer jsme hráli první hru na týmy nazvanou skoky na lyžích. Týmů bylo šest. Her bude také šest a dohromady budou tvořit tzv. týden zimních sportů. Měli jsme stavět dráhu pro skokana, kterého jsme vyrobili z papírových kapesníků. Dráha mohla být z čehokoliv, co jsme našli na pokojích… Panáčka jsme měli pojmenovat, a vznikla z toho jména typu Kim Čong Prd atd. Pak se vše změřilo, obodovalo a šli jsme spát.

Ráno jsme byli lyžovat asi na dvě hodiny, přičemž nás rozdělili do skupin 1, 2 a 3. Pak jsme šli zpátky do chaty na oběd. Odpoledne jsme byli zase lyžovat, a na chatu jsme šli úmorným svahem (zase). Při večeři jsme se všichni bavili Péťovými kusy. (Péťa je roční syn paní učitelky Markvartové)

Pokud budou další informacxe následovat, přidám je opět na webové stránky.

Hana Maláčková

Projekty

Integrace cizinců - žáků s odlišným mateřským jazykem na ZŠ Hlobětínská

Projekt je realizován v rámci projektu "Integrace cizinců na MČ Praha 14" za finanční podpory MV ČR a MČ Praha 14.

Projekt
ŠABLONY
je spolufinancován Evropskou unií.
Projekt podpoří osobnostně profesní rozvoj pedagogů
prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
a pomůže při společném vzdělávání žáků speciálního pedagoga.